Data e postimit: 2012-03-19 11:49:51
Lexime: 5076
Per ty Erik Abidal (ABI)
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Autori: Altin A. GJIKOLLI
Shkolla: Ramiz Sadiku
Klasa: 8/5
Qyteti: Peje
E-mail: altin_98@hotmail.com


Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta jeni duke e ditur qe po behet fjal per ERIK ABIDAL mbojtesin e FC.BARCELONES.U trondit nga nje "TUMOR" ne "MELQI" 1 Vit me par, me saktesisht 10 Mars 2011.Pas nje viti atij i duhet te "TRANSPLANTOI" Melqin.Mendohet se sdo kthehet me te luaj.Ehhhh ti mendosh momentet qe "BARCA" kaloi me te!.Nje njeri "MUSLIMAN" qe i Perulej ALL-LLAHUT para fillimit te gjdo ndeshjeje.Eshte Vertet e dhimbshme humbja e tij per njerezit me te aferm,por edhe per ne.Nje vit me par aii pas operimit hyri serish ne fushen e gjelbert per te luajtur,fitoi gjdo gje me BARCEN,aii njeri qe mbante shiritin e Kapitenit vite me radh (CARLES PUYOL) e hoqi nga dora e ti dhe ja dha Abidali-t i cili ngriti trofeun e CHAMPIONS LEAGUES,ishte moment historik per te edhe per ne fansat.Pas ndeshjes ai tha se do pensonohej tek BARCELONA ishim shum te gezuar.Por tani vie lajmi qe ai mund te largohet pergjithmon nga FUTBOLLI.Disa nga skuadrat Spanjolle,Italiane,Angleze e posaqerisht ato FRANCEZE e mbeshtetnin para fillimit te gjdo ndeshje lojtaret mbartnin Fanella me mbishkrimin...Kurajo Abidal,Barcelona nbarte shkrimin "ABI KTHEHU SERISH TE FITOJM" me te vertet eshte nje shembull per te gjith njerezit.ANIMO ABII.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...




Komentet e fundit!

Emri: suela myrtaj
Email: suela@GMAIL.COM
Komenti: SHUME SHUME PREKESE

Emri: Real Madrid
Email: real.madrid@yahoo.com
Komenti: Nuk jam fareeeee tifoze e Breces por ky shkrim me preku... Shume bukur

Emri: matea
Email: matea123@hotmail.com
Komenti: qetesohuni njerez...... abidali u kthye perseri :))))...... i'm so happy

Emri: matea
Email: matea123@hotmail.com
Komenti: qetesohuni njerez...... abidali u kthye perseri :))))...... i'm so happy

Emri: Magi
Email: gonushi_h@hotmail.com
Komenti: Ishte shkrim befasues qysh ne fillim.Vertet me pelqeu pa mase.Pershendetje nga Kosova :D

Emri: ergys
Email: sina.anxhelo@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: jam prap tungji
Email: ersilddida@yahoo.com
Komenti: no commect ngela pa kok

Emri: tungjiiiiiiii
Email: lorizhuka@yahoo.com
Komenti: ishte ese e molle

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Me te vertete e bukur. Nje lojtar i klasit te larte dhe nje shkrim i bere me shume pasion. Urime.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com